close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

CRM - השקעה חכמה ומבטיחה

מערכת שורשיט שבט, תשפב21/01/2022

מחקרים רבים מראים כי מערכת CRM איכותית תחזיר ואף תכפיל את ההשקעה הכספית שלכם ובתוך זמן קצר

תגיות:
צילום: freepik
בימים אלו בעלי ארגונים ובתי עסקים מוציאים הון על מערכות מידע חכמות אשר תפקידן להגדיל את מעגל הלקוחות של החברה, וכן גם את ההכנסות. אחת המערכות הטובות והיעילות ביותר בתחום הינה מערכת ה-CRM. מחקרים רבים מראים כי מערכת CRM איכותית תחזיר ואף תכפיל את ההשקעה הכספית שלכם ובתוך זמן קצר. כך שבאופן יחסי מדובר בהשקעה בטוחה אשר מבטיחה להחזיר ואפילו להגדיל את עצמה לאורך טווח. במאמר הבא נציין בפניכם את מידת התמורה שמערכת ה-CRM תספק בהתאם להשקעה הכספית שלכם, ועל כן נציין מספר דגשים אשר עלולים לעזור לכם להגדיל את החזר ההשקעה אפילו יותר.

מדוע מערכת ה-CRM נחוצה וחשובה כל כך?
ממרבית המחקרים בתחום עולה כי עבור כל דולר המושקע בתהליך הטמעת מערכת CRM, נקבל החזר של כ-8 דולר לאחר שנה, שכן מדובר בהחזר השקעה גדול ומרשים. כיצד זה בעצם עובד אתם שואלים? מאחר ומערכות ה-CRM הן מערכות אשר נוגעות בליבת העסק, הלא הם לקוחות העסק והתקשורת עמם. יחד עם מידת טיב האיכות והמקצועיות של המערכת, כך גם הסיכוי לרכישה ראשונה אשר תחזור על עצמה חוזרת ועולה, דבר אשר יגרום לגדילה באופן עקבי לטווח הארוך ועליה גדולה בהכנסות העסק.מערכת CRM איכותית תנהל את כל מערכי המכירות ואת שימור הלקוחות והשיווק בבית העסק, ולכן הטמעת המערכת כה חשובה. מערכת CRM היא כלי המעניק שירות של מוכרים וגורמת ללקוח להרגיש במרכז.

כיצד פועלות מערכות ה-CRM
מערכות ה-CRM השונות עובדת כך שהן בונות עבור כל לקוח תיקי אישי המכיל את כל הנתונים הנדרשים על הלקוח - היסטוריית רכישות, מאפיינים אישיים, תלונות, בקשות , חוזים, הקלטות קוליות כן הלאה וכן הלאה. בעזרת לחיצת כפתור בודדה תוכלו לשלוף מנתוני המערכת מאגר המכיל את רשימת כל הלקוחות העונים על מאפיינים מסוימים ולבצע עימם את סוג התקשורת בה תבחרו (מסרונים, מיילים, מתן הנחות ועוד). מערכת איכותית וטובה תוכל גם לטפל עבורכם בקמפיינים שיווקיים תוך כדי וידוא כי פניות הלקוחות לא מתפספסות מצד אחד ומצד שני, שלא תבוצע פנייה כפולה לאותו לקוח. ישנן מערכות CRM שונות ומגוונות וביניהם גם מערכות אשר מסוגלות לנתב את שטף העבודה בין הצוותים בארגון, מעדכנות את מערך הנהלת החשבונות ברגעי מכירה ופשוט וקל - מהווה צומת דרכים חשובה ביותר בלב ליבת בית העסק שלנו.



הגדלת החזר על השקעה
כאשר נחשב את סכום החזר ההשקעה כתוצאה מהטמעת מערכת CRM בארגון, חשוב לקחת בחשבון את כל העלויות המגוונות אשר נכללו בסך הליך הטמעת המערכת. במילים אחרות, ככל שנוכל להפחית יותר עלויות ובמקביל להגדיל את כמו המכירות, כך יעלה הערך של ההחזר של ההשקעה (ROI). מערכות CRM אשר מאפשרות זאת הן אלו שאינן מורכבות להטמעה בבית העסק אך עדיין מתקדמות טכנולוגית. דגשים חשובים נוספים לבחירת מערכת CRM הם בחירת מערכת אשר עובדת בענן, ללא צורך בשרתים, גיבויים והעסקת צוות טכני בנוסף לצוות הטכני שכבר קיים בארגון וכמו כן, מערכת כזו שמתפתחת במשך הזמן ומספקת עדכונים באופן שוטף.
הוסף תגובה
צילום: freepik
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה